sobota, 14 września 2013

Kręcimy! Hula hop :)



Heej!

Podobno hula hop może zdziałać cuda :) 
Od 4 dni uparcie kręce i bardzo mi się to podoba. W końcu udało mi się ruszyć. Może to nie jest wiele ale zawsze to jakiś ruch. Zawsze mam duże problemy z motywacją, wiele razy zaczynałam się odchudzać, ćwiczyć i po kilku dniach nic już z tego nie było. Teraz postanowiłam z dystansem do tego podejść, po prostu poruszać się dla lepszego samopoczucia i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Nie wiem jak Wy, ale ja gdy ćwiczę od razu czuję się lepiej, ładniej i szczuplej ;D
Moje hula hop wygląda tak:
Wypustki są dość małe, ale boli bardziej :D


Jak widać nie jest to typowe hula hop do ćwiczeń. Kupiłam je już jakiś czas temu na allegro za dosłownie kilka złotych. Szkoda mi było pieniędzy na droższe, bo nie wiedziałam czy w ogóle dam rade tym kręcić :) Oczywiście nie kręcę idealnie ale jest coraz lepiej.      
 Koło delikatnie obciążyłam. Myślę, że waży nie więcej niż 1 kg, średnica 85 cm. Kręcę tylko w jedną stronę, w drugą kompletnie mi nie wychodzi.
Jak na razie kręciłam po 10 minut bo bałam się siniaków. Na początku bolało ale siniaków nie mam. Wczoraj zwiększyłam czas do 15 minut i przez kilka dni na tym pozostanę.
Wiem, że żeby były efekty potrzeba więcej, ale to dopiero początek i cieszę się, że w ogóle zaczęłam :) 
Polecam wszystkim hula hop bo to naprawdę bardzo fajne! 

A Wy macie hula hop?:)

10 komentarzy:

  1. Ja nie potrafię kręcić dłużej niż 3 sekundy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł ;) ja też właśnie zaczynam ćwiczenia. bieganie itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam hula hop takie typowo dziecięce, ale na nim nie kręcę, kiedyś się przymierzałam, ale szybko odpuściłam. Życzę wytrwałości i szybkich efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecięce średnio się nadaje, pewnie ma małą średnicę a czym większa tym lepsza :) Poza tym pewnie jest też bardzo lekkie, to tez utrudnia kręcenie.

      Dziękuje, mam nadzieje, że coś z tego będzie :D

      Usuń
  4. Ja ćwiczę na stepperze, też fajna sprawa :) takie hula hop zawsze mi się kojarzyło z ogromnym bólem :D wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ćwiczyła, też mówiła, że to bardzo fajne.
      Dziękuję i nawzajem! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...