sobota, 16 listopada 2013

Liebster Blog Award


Heej
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award ;)

O co chodzi?
Nominacja jest otrzymywana od innego blogera. Jest przyznawana blogom o niższej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie nominuje się kolejne 11 osób (trzeba powiadomić ich w komentarzu) oraz zadaję się im 11 pytań. Do zabawy nie można zaprosić bloga, który Cie nominował.

Swoje pytania otrzymałam od StatystycznaKobieta :)


1. Jaka codzienna czynność sprawia Ci przyjemność?

Chyba nikogo nie zdziwi, jeśli powiem, że pielęgnacja włosów. Lubię, nakładać odżywki, sera, czesać je. Sprawia mi to przyjemność a nawet relaksuje :D

2. Jakie jest najpiękniejsze miejsce, w którym byłaś?

Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że Bieszczady.  W Wetlinie byłam razem z moim chłopakiem w ostatnie wakacje. Najbardziej oczarował mnie spokój i możliwość oderwania się od ‘wszystkiego’. Bardzo piękne, magiczne góry, moim zdaniem dużo ładniejsze (chociaż bardziej skromne) niż znane Tatry. Polecam jeśli ktoś zastanawia się nad wakacjami w tych okolicach :)

3. Co uznajesz za swą największą zaletę i dlaczego?

Dokładność, opiekuńczość, wrażliwość. W sumie nie wiem czy są to do końca zalety :D Zdarza się, że mam tendencję do zagłaskania na śmierć, nie lubię robić czegoś byle jak, wszystko musi być zrobione na 100%. Czasem jest to męczące, jednak wydaję mi się, że ogółem są to dobre cechy.

4. Co uznajesz za swą największą wadę i dlaczego?

Słomiany zapał, pesymizm, brak pewności siebie. To chyba największe i najbardziej uciążliwie dla mnie wady. Pomysłów i chęci we mnie jest wiele, gorzej z ich realizacją. Możliwe ze problem leży w tym, że czasem nie wierzę we własne możliwości i zawsze tworzę najgorsze scenariusze tego co może się wydarzyć.

5. Co uznajesz za największy sukces, jaki osiągnęłaś?

Ktoś z boku mógłby powiedzieć, że dotychczas moim największym sukcesem było dostanie się na studia i zakończenie pierwszego roku bez żadnej poprawki. Jednak ja tego tak nie odczuwam, wierzę, że największe sukcesy jeszcze przede mną :)

6. Jaki cytat/motto najbardziej zapadł/o Ci w pamięć?

Szczerze mówiąc, nigdy w życiu nie kierowałam się żadnym mottem ani nic takiego nie wywarło na mnie wrażenie. Jedyne motto jakie mogłabym sobie utworzyć to ‘myśl pozytywnie’. Myślę, że w moim życiu jest to problem i takim motto powinno wyjątkowo wbić mi się w pamięć.

7. Co potrafi sprawić, że się uśmiechniesz?

Na pewno nieprzerwanie od 3 lat mój chłopak :) Na drugim miejscu chyba są zwierzęta, jeśli bym mogła zrobiłabym w domu istny zwierzyniec :D uśmiecham się na sam widok zwłaszcza słodkich, puchatych kotów :D Mimo tego, gdy tylko bardziej usamodzielnię się i wynajmę własne mieszkanie,  razem ze mną zamieszka pies rasy Alaskan bądź Husky, o którym marzę już od dawna J No i ostatnio rzeczą, typową dla większości dziewczyn są zakupy, zwłaszcza te kosmetyczne :)

8. Z jakim kosmetykiem nie jesteś w stanie się rozstać?

Może Was to zaskoczy ale nie mogłabym się obyć bez… żelu do mycia twarzy. Myję twarz dwa razy dziennie,  jeśli z jakiejś przyczyny nie mogę tego zrobić czuję się nieświeżo i mam wrażenie, że stan mojej cery nagle się pogorszy :D Jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe to zdecydowanie sypki puder do twarzy.

9. Czy gdybyś miała szansę cofnąć się w przeszłość, zmieniłabyś coś w swoim życiu? Dlaczego (nie)?

Staram się nie rozpamiętywać tego co było i nie żałować swoich decyzji. Jeśli mogłabym cofnąć czas, chciałabym znów trafić do czasów liceum i inaczej pokierować swoją nauką, a co za tym idzie – mieć możliwość zdawania na inne studia.

10. Jeśli miałabyś szansę zmienić coś w swoim wyglądzie, co by to było i dlaczego?

Oj bardzo trudne pytanie. Nie lubię o tym myśleć, pierwsze co przychodzi mi do głowy to skóra. Moja cera nie należy do najidealniejszych i jeśli mogłabym to zmienić  chciałabym mieć gładką, jednolitą beż żadnych niedoskonałości. Jakiś czas temu strasznie spodobały mi się też blond włosy (ale takie naturalne, farbowane całkowicie mi się nie podobają). Jak byłam mała moje włosy były dużo jaśniejsze i gdybym mogła to chętnie bym do nich wróciła.

11. Jakie masz plany na przyszłość, związane z własną osobą, blogiem, życiem?

Standartowo skończyć studia. Chciałabym  w przyszłości razem z moich chłopakiem wyjechać z Polski i zamieszkać gdzieś za granicą. (z tym wiąże się plan konkretnej nauki angielskiego, z którym u mnie niestety słabo:(). Ostatnio jestem strasznie zafascynowana Norwegią, ale oczywiście wszystko zależy  od możliwości pracy itd.
Jeśli chodzi o własną osobę to oczywiście marzy mi się zapuszczenie pięknych włosów do talii.
Co do bloga to mam nadzieję, że wystarczy mi zapału do dalszego rozwijania się. Chciałabym (chyba jak każdy) aby mój blog był zauważany przez coraz większą grupę czytelniczek. Ciągle mam wrażenie, że moje posty są niestety na dość niskim poziomie, ale uczę się i staram się , żeby było coraz lepiej.
Jeśli chodzi o w miarę niedaleką blogową przyszłość to chciałabym zorganizować moje pierwsze rozdanie (może z okazji mikołajek czy świąt?:)). Chcielibyście?:)

A to moja lista pytań:

1. Na co zwracasz największą uwagę czytając blogi?
2. Co denerwuje Cię w innych ludziach?
3. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
4. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
5. Jakim jednym słowem mogłabyś opisać swoje życie? Dlaczego?
6. Co jest Twoją największą wadą a co największą zaletą?
7. Co lub kto ostatnio sprawiło, że wzruszyłaś się?
8. Najpiękniejszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś.
9. Co w Twoim wyglądzie uważasz za swój atut?
10. Jaki zabieg pielęgnacyjny/kosmetyczny lubisz najbardziej a jaki najmniej?
11. Jakie miejsce/kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić? Dlaczego?

A do zabawy zapraszam:

1. http://wlosynaemigracji.blogspot.de/
2. http://dosiowyblog.blogspot.com/
3. http://www.fragranceslove.blogspot.com/
4. http://wszystkowo.blogspot.com/
5. http://gosiatestuje.blogspot.com/
6. http://keepcalmandstayblonde.blogspot.com/
7. http://pinoszek.blogspot.com
8. http://swiat-malgosi.blogspot.com/
9. http://1989zaczarowana1989.blogspot.com/
10. http://cosmeticvariations.blogspot.com/
11. http://potejstronielustra.blogspot.com/

Zapraszam do zabawy:)


8 komentarzy:

  1. Huskie i malamuty to piękne, ale charakterne rasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa, milo bylo dowiedziec sie o Tobie czegos wiecej :)! Czytajac punkt 3 i 4 mialam wrazenie, ze czytam o sobie ;) Slicznie dziekuje za nominacje, postaram sie jak naszybciej wywiazac z zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominowanie ale jak na razie nie skorzystam bo nie mam czasu a zostałam już nominowana z 3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcielibyśmy! :) Bardzo ciekawe odpowiedzi, a co studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominowanie, jak będę miała trochę wolnego czasu na pewno wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za nominacje :) Bardzo mądre odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze u Ciebie ok. zdziwil mnie ten przestoj na blogu. Szybkiego powrotu do bloga i rownowagi w zyciu prywaznym zycze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...